Mnohé webové subjekty si myslí, že když jejich web vypadá bombasticky a zároveň nabídne i nÄ›jaké to know-how, tak na nÄ›j automaticky poteÄou potoky návÅ¡tÄ›vníků.To bohužel není a nikdy nebude pravda. Internet pÅ™etéká různými weby a Å¡ance, že zákazník narazí zrovna na Váš web není vysoká. ObyÄejný uživatel obvykle k vyhledání nÄ›Äeho na internetu použije vyhledávaÄ. Je tedy docela dobré, aby i Váš web byl v tomto vyhledávaÄi nalezen. Webu lze pomoci. Zajistí to například tzv. linkbuilding. Analýza – základ úspÄ›chu SEO optimalizaci webu nelze pochopitelnÄ› provádÄ›t „naslepo.“ Nejdříve je tÅ™eba vÄ›dÄ›t co máme optimalizovat. Pokud má web málo zpÄ›tných odkazů, tak Å™ešíme vÅ¡e zvýšením poÄtu odkazů například registrací webu do katalogů a vyhledávaÄů. Pokud je nekvalitní obsah, tak musí SEO optimalizátor tento obsah nahradit kvalitnÄ›jším, což může svěřit tzv. copywriterům, což jsou lidé, kteří nový obsah napíší. Nový obsah je následnÄ› dosazen na místo starého, což se v urÄitém Äasovém horizontu kladnÄ› projeví na pozici webu vy vyhledávání.